Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.
Kombinezon paralotniowy dwuzamkowy szyty na miarę z membrany
towar niedostępny
Opis
Kombinezon paralotniowy dwuzamkowy
Celem złożenia zamówienia wypełnij Kartę Klienta według instrukcji pobierania miary i załaduj plik polu "Wymiary Klienta". Przed zamówieniem indywidualnych haftów zapoznaj się z rozdziałem hafty.
Nasze doświadczenie
Kombinezony glajciarskie szyjemy od 2010 roku. Niektóre z pierwszych uszyte przez nas sztuki dalej można dostrzec w powietrzu! Pierwotny model kombinezonu był dość ubogi. Przez lata słuchaliśmy propozycji pilotów i krytyki użytkowników, aby ulepszyć nasze produkty. W połączeniu z naszym doświadczeniem krawieckim i konstruktorskim, dziś możemy stwierdzić, że osiągnęliśmy perfekcję. Natomiast zawsze jesteśmy otwarci na Wasze uwagi.
Zastosowanie
Kombinezony są przystosowane do latania na glajtach i lotniach, również motoglajtach i motolotniach. Ze względu na wykorzystane materiały nadają się również do innych sportów szybowniczych i lotniczych, w których pilot jest odkryty i narażony na mocny wiatr. Na zimną porę polecamy polarowy ocieplacz jako wewnętrzny element kombinezonu.
Szycie na miarę
Wybierając kombinezon szyty na miarę masz pewność, że będzie idealnie na Ciebie pasował. Każdy element konstrukcji będzie wycięty indywidualnie pod Twój konkretny wymiar. Możesz wybrać kombinezon luźny do latania z inną odzieżą pod nim, lub slimowany - do latania z bielizną termoaktywną. Możesz dowolnie dobrać kolorystykę kombinezonu. Zrealizujemy również Twoje indywidualne potrzeby (specjalne uchwyty, mapowniki, kieszenie o podanych wymiarach itp). Kombinezony szyte na miarę mogą być haftowane bezpośrednio na tkaninie (zamiast emblematów na rzepach).
Wygoda
Konstrukcja i zastosowane materiały łączą funkcje ochronne ze swobodą ruchów i wygodą. Zarówno w powietrzu, jak i na ziemi. Wewnętrzna siatka umożliwia poślizg pomiędzy odzieżą wewnętrzną a kombinezonem. Specjalny krój sprawia, że kombinezon nie ciągnie się w siadzie. Profilowane rękawy zapewniają swobodę ruchów, a w szczególności nie ciągną korpusu przy podniesionych rękach. Gumowe szelki i kopytka zakładane na stopy stale utrzymują kombinezon w odpowiedniej pozycji względem ciała. Jeśli szelki nie są Ci niezbędne, możesz je odpiąć i nigdy nie używać. Krój przewiduje luzy na odzież wewnętrzną: spodnie i bluzę.
Membrana
Stosujemy specjalną membranę porową zaprojektowaną do uprawiania sportów outdoorowych. Jej struktura zawiera mikropory, które są na tyle małe, że woda w stanie ciekłym nie jest przepuszczana, natomiast cząsteczki pary wodnej są w stanie się przez nią przedostać. W ten sposób odzież chroni przed deszczem, jednocześnie pozwalając na odprowadzenie potu w postaci pary na zewnątrz.
Para wyprowadzana jest na zewnątrz wskutek działania ciśnienia osmotycznego, które jest wprost proporcjonalne do temperatury. Im bardziej się zgrzejemy, tym szybciej odprowadzany zostaje pot. Działa to na zasadzie różnicy temperatur wewnątrz i na zewnątrz kombinezonu.
Wodoodporność tkaniny 600 hPa = 6120 mmH2O
Wodoodporność szwów 200 hPa = 2040 mmH2O
Opór dla przenikającej pary wodnej RET20
Są to charakterystyki, które w połączeniu z wysoką wiatroszczelnością dają odpowiedni kompromis do uprawiania sportów lotniczych (zakładając umiarkowany wysiłek fizyczny, lekki deszcz i mocny wiatr) przy niewielkiej wadze kombinezonu.
Ochrona przed wiatrem
Tkanina jest wiatroszczelna (do prędkości wiatrów przy których da się latać). Wszystkie zamki błyskawiczne, dla ochrony przed przewiewaniem, zabezpieczone są szeroką listwą od wewnątrz. Wzmocnione linką listwy zewnętrzne chronią zamki przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Rękawy wyposażone są w półrękawiczki i regulowane rzepem mankiety. Te elementy współpracują chroniąc ręce przed podwiewaniem i zapewniając wygodną pozycję rękawów.
Na końcach nogawek zastosowano wsadzane do buta wiatrołapy.
Wysoki i sztywny kołnierz podszyty polarem chroni szyję, najbardziej podatną na zimny wiatr część ciała. Newralgicznym punktem są również kolana. Te zabezpieczone są od wiatru przez odpinane nakolanniki wykonane z odpornej na przetarcia tkaniny. Zdarza się lądować na kolanach. Dzięki nim nie przetrzemy kombinezonu. W dodatku wystarczy je odpiąć i wyprać, zamiast prania całego kombinezonu. A jeśli się zniszczą, to wystarczy się z nami skontaktować i załatwimy nowe.
Wentylacja
Dla usprawnienia wentylacji podczas lotów w gorące dni zastosowano system wentylatorów otwieranych na zamki błyskawiczne. Znajdują się pod pachami, oraz z tyłu ud.
Kieszenie
Kombinezon dwuzamkowy posiada dużą kieszeń piersiową z otworem na przewód radia i subkieszonką. Po dwie kieszenie biodrowe i udowe. Kieszonka na lewym ramieniu. Wszystkie kieszenie są zapinane na zamek. Do tego mają wszyte pętelki, aby móc coś przyczepić i korzystać w czasie lotu nie martwiąc się o trwałą utratę. Kieszeń na radio z otworem na przewód, który prowadzony jest wewnątrz i wychodzi przy szyi do ucha.
Konserwacja
Nie stosować zwykłych środków do prania. Skutkuje to zatkaniem porów membrany i utratą właściwości oddychających. Należy stosować specjalne środki do czyszczenia odzieży funkcyjnej. Pranie w 30 stopniach. Zapiąć kombinezon przed praniem. Odpiąć szelki i rzepy. Zaleca się używać najniższej dostępnej prędkości wirowania, bądź niewirowania wcale. Można używać suszarki bębnowej na delikatnym programie. Zaleca się suszenie na wietrze i słońcu.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Materiał: Rodzaj | Membrana |
Skład | Poliester |
Kurczliwość | 1% |
Skład % | 100% |
Gramatura | 170 (+/- 5) g/m² |
Rozmiarówka | Tylko szycie na miarę |